Ik ben altijd tevreden over de behandelingen bij Renova Clinic.
Treatment by Carolina•Classic Facials
Atri•over 4 years ago
Verified review
Goede salon, alleen jammer dat ze wat later open gingen dan aangegeven
Pedicure
Wout•over 4 years ago
Verified review
Pijnloos wenkbrauwen weer mooi
Treatment by Carolina•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Sylvia•over 4 years ago
Verified review
Ik was daar en ik vroeg om een natuurlijke lip. Ik zei dus dat ik de vorige keer want dit was me tweede keer. 1 ml koste me. +-€199,99 ik vroeg haar is dat genoeg voor een natuurlijke look ze zei ja ik kijk gewoon tijdens de behandeling wat mooi is. Zonder verder tarieven te bespreken begon ze m'n lippen te behandelen. Nadat ze klaar was zei ze ja ik heb er toch wel wat meer dan 1 ml ingedaan. Ik keek in de spiegel en m'n lippen waren echt heel overdreven groot ik leek niet eens op mezelf