Carolina zeer vakkundig. Stelde mij gerust, vertelde precies wat ze ging doen. Geweldig, ik beveel het iedereen aan. Bravo Carolina!!!👌👌👌
Treatment by Carolina•Permanent & Semi-Permanent Makeup
MILA•over 4 years ago
Verified review
Ze weet wat ze doet. echt een aanrader ik kom zeker terug.
Treatment by Carolina•Classic Facials
Astrid•over 4 years ago
Verified review
Super goede Uitleg over de behandeling en Erg professionele dames
Treatment by Carolina•Cosmetic Injectables
Ronal•over 4 years ago
Verified review
Super mooie gedaan
Pedicure
Omega•over 4 years ago
Verified review
De medewerkers zijn zeer vriendelijk ,professioneel en hygiënisch.
We zijn heel vriendelijk ontvangen en
hebben genoten van de behandelingen
Ook mochten we genieten van koffie, thee en aan het einde een glas champagne! (Dit was inbegrepen bij het arrangement)
Parkeren mag op het privé terrein van de kliniek. Super geregeld gezien ze in de binnenstad zitten.
Kortom, een aanrader!!
Complimenten aan het team!