Een knip sessie bij Faik is altijd fijn.
Behalve dat je kundige en netgeknipt wordt is het altijd leuk converseren.
Flexibele tijden maken het mogelijk om na het werk toch nog even geknipt te worden.
Styled by Sevim•Men's Haircut
Michiel•over 3 years ago
Verified review
Faijak voor mij al jaren de beste kapper die mijn haar goed begrijpt en het altijd weer fantastisch weet te knippen.
Styled by Sevim•Ladies' Haircuts
saida•over 3 years ago
Verified review
Altijd fris naar buiten
Styled by Sevim•Men's Haircut
Sandesh•over 3 years ago
Verified review
Fijne kapsalon vriendelijke personel
En wat belangrijk is, kapper kan goed knippen
Styled by Sevim•Men's Haircut
ozgur•over 3 years ago
Verified review
Ik ga altijd vrolijk en tevreden de deur uit als ik mn wenkbrauwen laat doen door Faik.