Er is al meteen een hele fijne en relaxte sfeer zodra je de spa binnenstapt.
Ik kreeg een lekker kopje thee terwijl ik aan het wachten was wat al heerlijk ontspannen was.
De masseuse had mij voordat ze begon uitgelegd wat ze ging doen en ze was heel goed. Ik voelde mij echt ontspannen tijdens de behandeling.
Het was een van de beste massages die ik gehad heb! Ik kom zeker terug :-)
Elizabeth•over 3 years ago
Verified review
Ik heb mijn bovenlip en wenkbrauwen laten harsen. Mijn bovenlip bloed nog steeds als ik mijn gezicht was. Boven mijn ogen ben ik nog steeds rood en dat op kerstavond drie dagen na de behandeling. Ik ga nooit meer naar Rituals.
Treatment by Lisa B
Georgette•over 3 years ago
Verified review
Perfekte behandeling van Tinta! Special nice season greetings for you all
Ineke•over 3 years ago
Verified review
Fijne gellak behandeling gehad. Ik ben goed geholpen en er was een fijne sfeer. De nagels zien er top uit!