Super ontspannen sfeer, heel erg tevreden met het resultaat!
Debbie•about 5 years ago
Verified review
Geweldige behandeling gehad. Echt optimaal genoten. Super lieve medewerkers (Anouk en Kim) die weten hoe ze je echt moeten verwennen en laten ontspannen!!