Weer heel tevreden naar huis met mijn geknipte haar
Hanneke•about 1 month ago
Verified review
Helemaal blij met mijn nagels, alles is weer keurig bijgewerkt. Samen gezellig een nieuwe kleur uitgezocht, inclusief een stempel voor glitterblaadjes! M'n volgende afspraken al ingepland, dan weet ik zeker dat m'n nagels er superverzorgd uit blijven zien!
Marielle•about 2 months ago
Verified review
Helemaal blij met mijn nagels! Echt zo een mooie set! Past ook helemaal bij mij! One stop shop is het bij Rox
Bridget•2 months ago
Verified review
Ik kom altijd voor mijn wenkbrauwen naar Rox maar dit keer wilde ik heel graag babylights. Wat is me haar mooi geworden! Ik ben er echt super blij mee.
Daniëlle•2 months ago
Verified review
Afspraak was top en het resultaat is super. Rox is heel vriendelijk en denkt goed mee. Ik wilde graag babylights en dit echt heel mooi geworden. Ze nam goed de tijd en werkt erg precies. Ik kwam hier al om mijn wenkbrauwen te laten epileren maar nu blijf ik ook terug komen voor mij haar.