Je bent een super vriendelijke meid die me op mijn gemak stelt. Je neemt de tijd en werkt secuur. Mijn lippen en wenkbrauwen zitten nog in het helingsproces maar ik denk wel dat ik een touch up nodig ben omdat van mij de kleur in zowel de lippen als de wenkbrauwen donkerder mogen. Ook zou ik de vorm een klein beetje aangepast willen hebben. Verder zeer tevreden over de behandeling.
Groetjes Marit
Marit•about 2 months ago
Verified review
Lieve meid, kijkt goed naar wat bij je past en gaat erg secuur te werk. Kan niet wachten tot het eindresultaat! 🤩🥰
Cynthia •about 2 months ago
Verified review
Fijne ervaring, lieve dame!
Merve•3 months ago
Verified review
Fijne ervaring gehad en een prachtig resultaat! Echt een aanrader 😍
Julia•3 months ago
Verified review
Wat een lieve meid is Yeliz. Luistert naar je wensen en helpt met je kleur keuze. Toppertje! Ben er heel blij mee 💛