Het was een heerlijke ervaring!
Zoveel persoonlijke aandacht, mijn hoofdhuid is echt verbeterd. Bedankt Sabrina!
Yvonne•about 1 year ago
Verified review
Heel fijn weer! Dankjewel ❤️❤️
Sanne•about 1 year ago
Verified review
Best hairdresser in town! Perfect colour and very professional treatment, I will come back!
Styled by Sabrina•Blow Dry
Giuditta•about 1 year ago
Verified review
Lieve Sabrina,
Wat ben ik heerlijk verwend bij jou. Als je jouw salon binnen komt, voel je al een oase van rust en kalmte. De geluiden/geuren/kleuren en je lekkere cacao die dringen je diepste onderbewuste en laten je genieten en ontspannen. Je doet jouw werk met liefde en passie en dat is terug te zien op het eindresultaat.
Ik kom zeker vaker bij jou langs. Erg bedankt!
Liefs,
Hajar
Hajar•about 1 year ago
Verified review
Erg professioneel en vriendelijk. Ze weet waar ze het over heeft!