Altijd zo fijn bij Sabrina, mijn haar zit weer prachtig
Sanne•over 2 years ago
Verified review
Weer super fijne behandeling gehad: haar uitgroei weer netjes geverfd en super geknipt! Echt een cadeautje voor jezelf om bij Sabrina te zijn: gezelligheid, thee, hoofdmassage, relaxte muziek. Kan niet wachten tot de volgende keer ...
Elaine•over 2 years ago
Verified review
Nirwana!
Trots, dat ik de enige man mag zijn!!!
Nico•over 2 years ago
Verified review
Na 2 jaar durfde ik eindelijk voor het kapsel te gaan die Sabrina bij de eerste afspraak al aanraden. Ze had gelijk haha! Zo blij mee, echt dankjewel! ❤️