Altijd uitstekend. Altijd fijn. Altijd mooi resultaat. Dank je wel!
I.B.•over 3 years ago
Verified review
Geweldige ervaring in de private salon van Sabrina gehad! Zeker een aanrader voor zowel kleuren als knippen.
Heb een balayage laten zetten en ben zeer tevreden, ik kom zeker terug!
V.X.•over 3 years ago
Verified review
Als je één keer een behandeling bij Sabrina hebt gehad dan wil je nergens anders meer heen. Ze geeft het beste van beide werelden: je gaat met dansend haar de deur uit én een ZEN mind. Want naast een geweldige knipbeurt ontvang je ook een wellness-ervaring inclusief hoofdmassage.
M.R.•over 3 years ago
Verified review
Mijn afspraak bij Sabrina heb ik als superfijn ervaren! Echt een moment om jezelf terug te trekken in haar salon met een heerlijke hoofdmassage. Het is altijd fijn om professioneel advies te krijgen ! Het is echt een lieverd en het is altijd gezellig om haar weer te zien 😊!!
G.T.•over 3 years ago
Verified review
Wat een heerlijke treatment, knip en style beurt! Ben volledig in de watten gelegd en kon me helemaal overgeven. Ik ging niet alleen naar buiten met een prachtig kapsel, maar ook met een gevoel van rust, ontspanning en blijdschap. Dankjewel lieve Sabrina