Reviews are written by customers after their visit.

5,0
28 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Voor mij de eerste keer een “Russian Manicure”, super mooi gedaan en mijn handen en nagels zien er weer helemaal verzorgd uit. Maya neemt er echt de tijd voor en is erg secuur. Daarnaast heerst er ook een ontspannen sfeer met een muziekje. Super blij met mijn nagels 😊
Ben inmiddels een paar keer geweest en blijf zeker terugkomen. Heb mijn go-to salon gevonden. 🤩
Hoe Maya, mijn cuticles behandeld zodat ik een echte clean look heb vind ik fantastisch. Ze straalt rust uit wat maakt dat ik hier echt een ME-time van maak. Ik kan volledig ontspannen. Erg fijn.
Super blij met mijn nagels! Ze zijn precies geworden zoals ik het wilde. Maya was vriendelijk, luisterde goed naar mijn wensen en werkte heel netjes!✨✨
Maya is een hele lieve meid die enorm goed is in haar werk. Ze laat je op je gemak voelen en werkt super nauwkeurig. Ik ben mega blij met het resultaat!!
3
1
3
4
56
5