Ik ben altijd happy als ik bij de kapper ben geweest. Lachen, liefde, goede zorg en mooi kapsel. Ik ga altijd met een fijn gevoel de deur uit. ❤
Styled by Britt•
Ladies' HaircutsShow all…
Linda•over 3 years ago
Verified review
Ik ga al 28 jaar naar deze salon dus dat zegt genoeg
Styled by Patrick•Ladies' Haircuts
Netty•over 3 years ago
Verified review
Dominique is al jaren mijn kapster en ik ben nog steeds héél tevreden. Ik kan me geen bezoek herinneren dat ik niet tevreden was!
Daarbij is het door de tijd heen heel persoonlijk geworden in de ontmoeting.
Ook als dit een eerste kennismaking zou zijn kan ik het iedereen aanraden!!