Je wordt bij Beau Rivage heel vakkundig geholpen, ze nemen de tijd om een goed kleuradvies te geven én te realiseren. Ben altijd súperblij met het resultaat! De kwaliteit is goed tegen een nette/ betaalbare prijs. De sfeer is ontspannen & vrolijk. Écht een aanrader!
Styled by Dominique•
Ladies' HaircutsShow all…
Claudia•about 4 years ago
Verified review
Dominique heeft weer een mooi koppie haar geknipt. Ik zie er weer patent uit.
Styled by Dominique•Ladies' Haircuts
Brigitta•about 4 years ago
Verified review
Weer heel blij met mijn nieuwe frisse coupe!! Klaar voor de zomer
Ladies' HaircutsShow all…
Sanne•about 4 years ago
Verified review
prima en fijne salon
Styled by Britt•Ladies' Haircuts
Stien•over 4 years ago
Verified review
Dominique is al jaren mijn favoriete kapster! Ze is erg vakkundig, vrolijk en betrokken. Ik hoop dat ze nog jaren doorgaat, maar dat lijkt me bij Beau Rivage geen enkel probleem! Wat een topteam!