Werd heel vriendelijk ontvangen.
Marieke vroeg direct of ik speciale klachten had,waar ze naar kon kijken .
Goede behandeling, en ook extra zorg aan het probleem wat ik heb.
Treatment by Marieke•Pedicure
Nel•about 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heel vriendelijk, goede behandeling!
Treatment by Marieke•Pedicure
Charnell•about 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heel professioneel en schoon. Ik zal dit aan iedereen aanraden.
Treatment by Marieke•Pedicure
Joshua•about 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Marieke gebruikt de goede richtlijnen qua protocol Corona,alles ziet er keurig uit.en een goede behandeling gehad aan mijn voetjes.