Het is een opvallend (roze) salon. Niet echt mijn smaak maar wel uitgesproken. De vloer van de salon was niet bepaald schoon en er stond nog wat afval van de dag ervoor. Ik was dan de eerste klant, ik vind dat toch gek en van een schoonheidssalon verwacht ik dat het er ten alle tijden schoon is? Nagels en wenkbrauwen zijn goed gedaan.
Treatment by Yekta•
Eyebrow and Eyelash TreatmentsShow all…
Eth•21 days ago
Verified review
heel fijne styliste, weet veel en werkt super netjes!
VB•26 days ago
Verified review
Mooi en snel geholpen
Lotte•about 1 month ago
Verified review
Het was fantastisch, super georganiseerd alle meiden die op het feestje waren hebben onwijs genoten.
Ik Raad het iedereen aan!
Sanne•about 1 month ago
Verified review
Samen met mijn nichtje van 15 een manicure en pedicure behandeling gehad. Jekta heeft ons in de watten gelegd en nam de tijd. We hebben ook nog mooie gesprekken gevoerd met z'n drietjes.