Houda is een kanjer en ze kan fantastisch knippen. Mooie salon zonder overdreven gedoe.
Carolijn•over 2 years ago
Verified review
Ik kom inmiddels al meer dan een jaar bij Houda en ik ben altijd tevreden! Het is altijd gezellig, en ze knipt mijn haar fantastisch, ze stemt het zelfs af op de manier waarop ik mijn scheiding draag. Ik heb al meerdere vrienden doorverwezen naar haar.
Lynn•over 2 years ago
Verified review
Super gezellig.
Heel professioneel en klantvriendelijk.
Ik ben echt heel erg tevreden met mijn haar en op de manier hoe het is geknipt. Veel meer volume en dat had ik niet verwacht.
Saloua •over 2 years ago
Verified review
Super tevreden !!!!!💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Sanja•over 2 years ago
Verified review
Houda onthoudt alles van de vorige afspraken en voelt feilloos je stemming aan . Echte vakvrouw. Ik ga nergens anders meer naar toe.