Naast professionele behandelingen is er altijd een prettige sfeer. Een aanrader!
Anna•over 2 years ago
Verified review
Super fijne salon: persoonlijk en zeer klantvriendelijk. Professioneel en goede haarverzorging. Het
iris•over 2 years ago
Verified review
Altijd heel tevreden en gezellig ook! Ondanks de inflatie is ze nog steeds goed geprijst.
Lucy•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd weer heel goed geknipt en gekleurd! Ook fijn dat we van te voren contact hadden of de afspraak wel door kon gaan, omdat het zulk slecht weer was (storm).