Hele vriendelijke vrouw, heerlijke behandeling gehad, ik kan er weer even tegenaan.
Raymond •about 1 year ago
Verified review
Vanmiddag weer een bezoekje gebracht aan deze salon. Ivon neemt altijd de tijd voor je behandeling. Weer superblij en tevreden zoals eigenlijk elke keer dat ik deze salon bezoek.
Anja•about 1 year ago
Verified review
Pure verwennerij voor jezelf. Zo heerlijk professioneel en ontspannen
Atie•about 1 year ago
Verified review
Heel prettig in de communicatie. Begreep precies hoe ik mijn wenkbrauwen graag zou willen. Ik was super tevreden met het resultaat.