Kim heeft mij behandeld. Ze is kundig en stemde haar behandeling goed af op mijn wensen. Ze kan goed luisteren en is een vriendelijk en rust gevend persoon.Het eind resultaat was zoals besproken en dat is wat je noemt kwaliteit.
M.P.•about 3 years ago
Verified review
Zoals altijd een fijne pedicurebehandeling gehad en tevreden met het resultaat!
D.M.•about 3 years ago
Verified review
Altij Erg fijn bij gary
S.W.•about 3 years ago
Verified review
Was super! Hele leuke meid en m’n nagels weer helemaal mooi!