Fijne behandeling ik ben zeer tevreden, de behandeling voelde goed en ik was achteraf lekker relaxed!
Microdermabrasion
Marina•about 5 years ago
Verified review
Mooie salon, snelle service. Had zelf een verkeerde (te lange) behandeling geboekt, maar ze was zo vriendelijk om
het te verrekenen met volgende boeking.
Pedicure
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Altijd perfect!
Gel Nails ManicureShow all…
Liza•about 5 years ago
Verified review
Ik ben heerlijk verwend met een luxe gezichtsbehandeling van een uur. Alles was nrtjes en schoon. Sietske stelde mij op mijn gemak en ik lag zeer comfortabel onder een deken. Mijn gezicht is weer schoon en zacht als een babyhuidje. De massage erbij was heel relaxed. Hartstikke bedankt! Groetjes Jenny.