Prettige ontvangst, ambience, prima behandeling, schone en ruime behandelkamer. Enige minpuntje was dat de dame die me behandelde wat onpersoonlijk was, zich niet voorstelde, niet echt contact legde. Voor sommigen is dit misschien juist fijn maar ik voel me daardoor een beetje opgelaten.
Pedicure
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Nette salon, medewerkster stelde zich netjes voor en was heel vriendelijk. Bij binnenkomst iets drinken. Fijne behandeling
Classic Facials
Savannah•about 7 years ago
Verified review
Professionele dames, fijne behandeling en voor een goede prijs. Aanrader!