Zeer goed en prettig behandeld door Mila.
Ik kwam voor gellak nagels voeten.
Erg tevreden.
Monique•28 days ago
Verified review
Prima geholpen! Aanrader.
Jeroen•28 days ago
Verified review
Fijne ervaring, aardige en professionele pedicure.
Ik vind het zelf fijn als de voeten eerst gewassen worden in een sopje.
Verder is een glas water of kopje thee lekker!
Treatment by Chavella•Gel Nails Pedicure
Lisa•28 days ago
Verified review
Super massage gehad vandaag van Faye Faye, het was heerlijk!
Joselyn •28 days ago
Verified review
Yezenderly was gastvrij, professioneel en zorgde ervoor dat alles perfect in orde was.