Zeer vakkundige wax dame, snel en hygiënisch. Ook fijn dat er eigen parkeerplaatsen zijn bij de salon.
Esther•4 months ago
Verified review
Ja lekker en fijnn
Eukeria•4 months ago
Verified review
Hele aardige meid.
Geef advies en legt ook uit wat ze gaat doen.
Aanrader
Titiany •4 months ago
Verified review
Altijd geweldige gesprekken, altijd wordt je verwelkomt met een glimlach, prijzen zijn zeker heel belangrijk voor mij en voor het kwaliteit werk dat ze doet en alles nagaat is de verhouding met prijs en werk zeker een 10waard.
Dus wil je in een schone nette salon je zelf ook laten behandelen zeker de moeite waard om 1x langs te gaan en je blijft bij haar komen.