Altijd goed en eerlijk advies! En resultaat is top!
Styled by Mireille•
Ladies' HaircutsShow all…
Ingrid•almost 2 years ago
Verified review
Leuke, gezellige kapsalon met aardige en kundige kapsters
Ik ga er al jaren met plezier naar toe en tevreden weer huiswaarts
Styled by Mireille•Ladies' Haircuts
JOYCE•almost 2 years ago
Verified review
Zo blij als ik weer in de revisie geweest ben! Al meer dan 20 jaar een warme vriendschap en vakmanschap.
Styled by Mireille•Ladies' Semi-Permanent Hair Colouring
Marianne•almost 2 years ago
Verified review
Dank voor de goede zorgen!
Styled by Mireille•Ladies' Haircuts
Ellen•almost 2 years ago
Verified review
Babette kan heel erg goed knippen. Zij ziet hoe je haar van nature valt en laat dat het beste uitkomen. Verder krijg je er gratis een liefdevolle houding van haar bij. Het is een cadeautje, zo ervaar ik het.