Een héél goede salon met vriendelijke deskundige kapsters
Styled by Mireille•Men's Haircut
peter•over 2 years ago
Verified review
Goed advies over kleuren en verzorging. Ik kom hier zeer regelmatig en altijd dik tevreden.
Styled by Mireille•
Ladies' HaircutsShow all…
nellie•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Tevens is Babette aardig en daarom is het voor mij altijd fijn om naar de kapper te gaan. Ook als zij een keer niet aardig zou zijn, de sfeer is altijd open en je voelt je welkom. Dit allemaal naast de zeer professionele kappers. Mijn haar is heel erg goed geknipt en dat merk ik omdat het weken lang heel goed in model blijft zitten. Tevens krijg ik altijd complimenten van mijn vriendinnen als ik naar Babette ben geweest. 👍
Styled by Babette•Ladies' Haircuts
Pauline•over 2 years ago
Verified review
Altijd feestje weer om neer ze toe te gaan.
Mn haar zit altijd goed en dat al wel weer denk ik zeker 40 jaar !
Styled by Babette•Men's Haircut
Roland Wetzel•over 2 years ago
Verified review
Eindelijk een kapster die knipt zodat mijn haar altijd goed zit en ik complimenten krijg ‘ wat zit je haar goed