Prachtig salon met ontzettend vriendelijke en kundige eigenaresse. Zeer tevreden met het resultaat, en ik ben zeer kritisch als het gaat om kappers. Het schattige hondje in het salon was een soort kers op de taart.
Aniek•7 months ago
Verified review
Tessa is een hele fijne kapster en knipt mijn haren perfect. Geeft goed advies. Ik ben nu 2x geweest en erg tevreden. Fijne kapsalon en een echte aanrader
Judith•8 months ago
Verified review
Heel blij met het resultaat, mooie salon en fijne sfeer.