Vriendelijke, deskundige mensen. Altijd weer met een fijn gevoel naar huis.
Astrid•about 1 year ago
Verified review
Goede zorg, geen poespas en heel veel complimenten na de afspraak
carine•about 1 year ago
Verified review
Super fijn geholpen bij salon TOF. Heel tevreden met mijn nieuwe kleur
bo•about 1 year ago
Verified review
Ze hebben me haar echt geweldig gedaan. Heb het nog nooit zo mooi gehad ze hebben het precies gekleurd hoe ik het wilde. Ook waren ze in de salon heel leuk en aardig. Overal top ervaring en ik kom voortaan zeker hierheen