Mooie salon, al vind ik de stoelen niet lekker zitten (hard en ik mis steun in mijn onderrug), wat wel jammer is omdat je voor kleuren een flinke tijd erin zit. Maar mijn haar is weer mooi gekleurd, geknipt en geföhnd, en ik werd plezierig geholpen door Zoë. leuke muziek en lekkere koffie!
ellis•over 1 year ago
Verified review
Zoals altijd super goed geholpen en met prachtig resultaat naar huis!
noa•over 1 year ago
Verified review
Supermooi gekleurd en gestyled door Fenna!
Elma•over 1 year ago
Verified review
Demi is heel vriendelijk, deskundig en eerlijk!
Ik kijk uit naar de volgende afspraak😊
Irma•over 1 year ago
Verified review
Ik heb blijkbaar meer krullen dan ik altijd dacht en die had de kapster heel erg naar voren gebracht. Ik moest er echt onwijs aan wennen waardoor ik niet mega enthousiast overkwam. Het is wel heel goed geknipt: er zit weer meer model in en de dode punten zijn weggeknipt. En ik ben wel heel blij met de tijd en aandacht die genomen werd voor mijn haar. Fijne sfeer, aardige kapster die ook aangaf dat ik zeker terug mocht komen als mijn haar niet fijn zou vallen wanneer ik het zelf zou stylen.