Ik kwam voor het eerst en werd keurig bij de poort opgehaald om mij de weg te wijzen naar de 'behandelkamer' , waar ik in alle rust mijn pedicure behandeling onderging. Heerlijk.
Petra•over 1 year ago
Verified review
Precies wat ik vandaag nodig had, fijn ontspannen in je fijne omgeving en deskundige aanpak.
Jetske•over 1 year ago
Verified review
Zoals altijd van begin tot einde een hele fijne ervaring. Deskundige behandeling in een prima ambiance!
Zowel pedicure als schoonheidspecialistische behandeling zijn zoals altijd heel goed!
Elian•over 1 year ago
Verified review
Sanne werkt heel secuur en het was een heerlijk ontspannen behandeling.
Volgende keer weer!
Saskia•over 1 year ago
Verified review
Heel fijn adres. Veel mogelijkheden qua behandelingen