Voetjes voelen na pedicure weer super.
Aqua gezichtbehandeling echt een aanrader.
Joyce•almost 2 years ago
Verified review
Zoals altijd van begin tot eind een prettige ervaring!
Sanne is een deskundige pedicure en schoonheidsspecialiste en haar behandelruimte straalt rust en reinheid uit!
Elian•almost 2 years ago
Verified review
Fijne behandeling en prettig contact!
Ria•almost 2 years ago
Verified review
Zoals al jaren, goede service en zeer nette omgeving. Ben zeer tevreden over de pedicure behandelingen.