Eerste keer pedicure maar goede ervaring. Sanne was vriendelijk en goed in haar werk. Ik kom zeker terug!
Treatment by Sanne
Camila•over 3 years ago
Verified review
Erg goed
Treatment by Sanne
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Wat een heerlijk uurtje was dit bij Sanne. Voelde meteen heel vertrouwd en gezellig. Had een gezichtsbehandeling incl epileren. De massage was heerlijk. Ging als herboren naar buiten. Dankjewel!!
Treatment by Sanne
Sophie•over 3 years ago
Verified review
Heel fijn en ontspannend
Treatment by Sanne
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Deze behandeling was geweldig en de medewerker was erg professioneel.
Het is zo goed bevallen dat ik zeker vaker ga.
En daarbij bij andere SanChic aanbeveel