Het was weer heel fijn om de nagels te laten doen. Het is gegaan zoals altijd👍🏻.
Treatment by Margaritha
Habiba•almost 3 years ago
Verified review
Medewerkers spreken onderling vaak hun eigen taal, er hangt een rare sfeer. Na 1 week biab op de handen, is het er bijna vanaf. Voor €100 mag je best verwachten dat het langer meegaat neem ik aan? Eerste en zeker de laatste keer. Enige pluspunt is dat ze goed zijn in manicure/pedicure. Voor de rest stelt het niks voor.
Tugce•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mooie nieuwe kleuren en perfect uitgevoerd zoals altijd.
Treatment by Margaritha
KK•almost 3 years ago
Verified review
Prima!
Corine•almost 3 years ago
Verified review
I’ve been to this salon a few times now for eyelash extensions and they always look perfect