Het was voor mij de eerste keer. Vriendelijk ontvangen. Aardige medewerkers. En voor het eerst een medische pedicure gehad die het resultaat liet zien die ik wilde. Hygiënisch te werk gegaan, uitgelegd wat ze ging doen en ook heel rustig en voorzichtig gewerkt. Ik kom hier zeker terug. Bedankt voor de fijne ervaring!
ibtisam•about 3 years ago
Verified review
Wimperextensions laten zetten. Medewerkster nam de tijd, legde goed uit en het resultaat is mooi!
Hiskia•about 3 years ago
Verified review
Super goeie behandeling, nagels worden altijd zorgvuldig behandelt. Leuke keuze aan kleurtjes. Vriendelijke en zorgzame service.