Manicure that lasts for two months without breaking! Cannot recommend enough
Treatment by Margaritha
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Honestly, the best manicurist in town
Monika•over 3 years ago
Verified review
Margaritha is een echte pro. Ik vertrouw haar volledig als het om mijn nagels gaat en loop elke keer weer met een glimlach op mijn gezicht naar buiten.
Waar ik 'vroeger' nog wel eens last had van losse velletjes rondom de nagels is dat sinds de manicures verleden tijd.
Mijn nagels zien er elke keer weer mooi en verzorgd uit en ze zijn nog nooit zo lang geweest zonder af te breken. Ik raad deze salon en Biab behandeling iedereen aan!
Treatment by Margaritha
Sofie•over 3 years ago
Verified review
Ik kom nu al een tijdje bij deze salon voor mijn nagels en ben elke keer super tevreden. Mijn nagels zijn nog nooit zo gezond, sterk en mooi geweest. De dames nemen echt de tijd voor je. De manicure zelf is super, maar ook de Biab.
Sofie•over 3 years ago
Verified review
Hele fijne salon. Heel schoon en de meiden die er werken zijn heel goed