Behandeling ging geháást, binnen 5 min. stond ik weer buiten, met als resultaat dat ik nog ongewenste haartjes had aan mijn rechterwenkbrauw. Het licht in de kamer was grotendeels uit, waardoor ik het eindresultaat niet goed kon bekijken. Ik had het gevoel ze me zsm uit de zaak wou hebben, bovendien gaf ze aan dat ze om 9 uur sluiten. Mijn afspraak was om 8:35, wat ruim binnen de tijd was, meen ik. Bij deze adviseer ik iedereen om niet meer na 8:30 te boeken. Ik had hoge verwachtingen omdat deze top rated was, maar voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.
Treatment by charissa•Eyebrow Waxing
Mandy•almost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heel mooi en ook snel gedaan. Ik zou Charissa zeker aanraden!
Treatment by charissa•Eyebrow & Eyelash Tinting
Caroline•almost 6 years ago
Verified review
Really quick treatment which was great, but she left patches of hairs that I had to point out to her. On returning home I could see even more what was missed. Really disappointed with the wax as was sloppy and seemed like she wanted me out as had another client waiting. Would not return unfortunately.