Vanwege drukte&kerst heb ik even moeten wachten en duurde de behandeling iets korter. Jammer, maar ik begrijp dat het een drukke tijd is. De geuren waren heerlijk en een lekker glaasje prosecco.
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Show venue reply...
Dit is mijn 2e bezoek aan chareau.
Wederom een fijne ervaring.
Tijdens het masker heerlijk verwent met een glas prosecco en iets lekkers. Huid ziet er weer stralend uit.
Dankjewel meiden tot snel.
Merel •over 10 years ago
It's really clean and you feel relax, the atmosphere is perfect
Cecile•over 10 years ago
Verified review
Fijne salon. Vele behandelingen die ook voor de manenhuid geschikt zijn.
Zeer tevreden, gebruik nu zelfs producten thuis.
Kenny•over 10 years ago
Kom hier al bijna 9 jaar. Is een tweede thuis geworden. Altijd gezellig kletsen met de meiden maar ook heel serieus als het gaat om de behandelingen en het verbeteren van mijn huid. Voor mij geen andere salon meer.