Julia is een vriendelijk en rustig persoon. Ze neemt de tijd om uit te leggen en op vragen in te gaan. Ik ben zeer tevreden over mijn eerste schoonheidsbehandeling bij Julia.
Treatment by Julia•Classic Facials
MIEKE•about 2 years ago
Verified review
Zoals altijd krijgen Julia en mijn wimpers weer 5 sterren. Tot over 9 weken!
Treatment by Julia•Eyelash Perming
Lizzy•about 2 years ago
Verified review
Zoals altijd super
Treatment by Julia•Eyelash Perming
E.•about 2 years ago
Verified review
Alweer een heel prettige behandeling en wenkbrauwen in topvorm
Treatment by Julia•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Eline•about 2 years ago
Verified review
Wenkbrauwen goede kleur en vorm.
Heerlijke massage, vooral voor mijn gezicht.
Epileren met draad, aparte ervaring maar goed.
Julia is professioneel, maar ook zeer onderhoudend en komt gastvrij over.