Hele prettige, rustige ontvangst. Uitleg over de behandeling. Ondanks de warmte buiten was de temperatuur in de salon zeer aangenaam. Goede adviezen gekregen over huidverzorging.
Patty•almost 10 years ago
Verified review
Prettige sfeer. Goede service! Ideaal dat je via Internet een afspraak kunt maken en dan de vrije tijden kunt bekijken!
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Mooie inrichting bij de ontvangkamer en behandelkamer, hier wordt je meteen relax van. Renate is vriendelijk en weet waar ze het over heeft, geeft goed advies.
Ben erg blij met het resultaat en volgende keer kom ik graag terug voor een gezichtsbehandeling.
Manon•almost 10 years ago
Verified review
Ik heb een heerlijke behandeling gehad. Heerlijk even kunnen relaxen. Bedankt Renate.
Claudia•about 10 years ago
Verified review
Mooie salon met een goede sfeer. Mijn wensen werden besproken en er werd vakkundig advies gegeven!