Dermaplaning behandeling gehad van Soraya, super!!! Voel me weer fris en mooi.
Groet,
Kitty.
Kitty •about 1 month ago
Verified review
Zo als altijd weer goed advies en een heerlijke behandeling gehad!
Janou•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Weer een fijne behandeling gehad .Helemaal blij mee
Lisette•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Wij zijn vandaag voor de duo behandeling geweest en hebben deze samen als héérlijk ervaren!
Voor mijn dochter de eerste keer schoonheid specialiste en zij gaat dit zéker vaker doen!
Noor •about 2 months ago
Verified review
Was weer genieten ,mijn huid ziet er weer beter uit. Fenne weet precies wat ze doet. topy