Weer een fijne knipbeurt. Het resultaat mag er weer wezen. De beste kapper die ik ken. Zeer aan te bevelen!
Styled by Carlos•Men's Haircut
Marv•almost 7 years ago
Verified review
Dit is een kapper die je altijd laat wachten. Zelfs wanneer je een afspraak hebt. Minstens 30-45 min. Ook tijdens het knippen worden continu de telefoontjes aangenomen en met collega’s gepraat. De knipbeurt is hardhandig, waardoor je een paar dagen last hebt van een geïrriteerde huid. En je moet altijd opletten bij het afrekenen. Geregeld wordt de prijs aangenomen van een ‘art director’, waardoor de prijs aanzienlijk hoger is.
Men's Haircut
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Prima resultaat, maar het wassen en knippen was minder. Erg hardhandig waar ik nu al een week nog last van heb. Enorm geïrriteerde hoofdhuid door het harde kammen en borstelen.
Styled by Carlos•Men's Haircut
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Slechtste knipbeurt die ik ooit heb gehad, Ver weg blijven!!
De kapper gaat met de borstel over je voorhoofd op een zeer agressieve manier en de knipbeurt voel zeer gehaast aan. Wouden eerst ook niet de treatwell prijs afrekenen maar hun eigen prijs. Tijdens mijn knipbeurt zaten de collega's onderling een andere klant belachelijk te maken.