Vandaag weer een super fijn behandeling gehad. Ze nemen echt de tijd voor je!
Marie-Louise •almost 2 years ago
Verified review
Prettige ontvangst in Breda, goed en eerlijk advies gekregen.
Ben blij met dat extra witte tintje !
Dank je !
Ricardo•almost 2 years ago
Verified review
Hier zijn het echte vakmensen die weten wat ze doen.
Kanber•almost 2 years ago
Verified review
Ik ben super tevreden bij Sense of Smile in Breda. Super vriendelijk en resultaat verbluffend!
Pauline•almost 2 years ago
Verified review
Super vriendelijk, heel duidelijke uitleg en constant vertellen wat de volgende stap is. Professioneel en echt aan te raden. Super tevreden met resultaat!!