Heerlijke gezichtsbehandeling, Valerie was super lief en heeft me goede tips meegegeven voor m’n skin care!
Classic Facials
Zevanya•over 2 years ago
Verified review
Ik ben vaker geweest voor mijn nagels en dat was altijd top. Mijn wenkbrauwen waren helaas een grote teleurstelling. Erg ongelijk en na een dag moest ik ze alweer bijtekenen. Had gevraagd voor donker bruin, omdat lichtbruin rood wordt. Het was nu zwart/grijs. Het klopte gewoon niet. De vorm ,kleur en gelijkheid klopte niet. Dus voor mijn wenkbrauwen ga ik de volgende keer ergens anders heen.
Treatment by Isjeanne Senior Lash & Brow Artist•Henna Brows
Janine•over 2 years ago
Verified review
Fijne manicure, lakken met eigen lak blijft lang zitten
Manicure
Sabine•over 2 years ago
Verified review
Altijd heel tevreden over pedicure. Heel ontspannen
Treatment by Isjeanne Senior Lash & Brow Artist•Pedicure