Fijne salon, Nathalie is super deskundig en voelt precies aan wat je nodig hebt op dat moment: ontspanning, gezelligheid enz. Ik ben heel tevreden met Senza. Ze doen ook moeite om je in te passen als het druk is
Treatment by Natalie•Classic Facials
Kirsten•over 3 years ago
Verified review
De mensen hier zijn super lief en vriendelijk en de behandeling is ook erg goed!
Treatment by Natalie•Acne Treatments
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Behandeling was erg lekker. Ik was totaal ontspannen na afloop. Alleen zit bij de 45min behandeling geen dieptereiniging dus volgende keer ga ik voor de standaard gezichtsbehandeling van 60min. Een heerlijke massage van schouders en décolleté. Nog een pluspunt is de verwarmde stoel. Zeer vriendelijke dames.
Treatment by Natalie•Classic Facials
Judith•over 3 years ago
Verified review
Prachtige salon met groot aanbod, professioneel en vriendelijk team. Mijn dochter (19) en ik komen er graag!