Hele fijne salon met een warme, professionele sfeer. Je voelt je direct welkom en op je gemak. De therapeut nam echt de tijd voor je en werkt heel zorgvuldig. Alles is schoon, modern en goed georganiseerd. Ik kom hier graag terug – een aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteit én persoonlijke aandacht!
Treatment by Mihri•Body Wraps
Oliwia•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben erg tevreden over de afslankbehandeling. De intake was professioneel en de specialist gaf duidelijke uitleg. De behandeling zelf was pijnloos en ik merkte na een paar sessies al resultaat. Mijn buik is zichtbaar strakker en ik voel me fitter. Zeker een aanrader voor wie wat extra hulp kan gebruiken bij het afvallen!
Treatment by Mihri•Weight Loss Treatments
Maja•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb een combinatie afslankbehandeling gehad en ben super tevreden! De behandeling was professioneel en duidelijk afgestemd op mijn lichaam en doelen. Alles werd goed uitgelegd en ik voelde me erg op mijn gemak. Na de behandeling voelde mijn lichaam lichter en strakker – ik kijk nu al uit naar de volgende sessie!
Treatment by Mihri•Weight Loss Treatments
Maria•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Wat een fijne ervaring! De salon was prachtig, fris, schoon en heel netjes – je voelt je er meteen op je gemak, bijna alsof je thuis bent. De behandeling zelf was heerlijk ontspannen. Echt een momentje voor mezelf. Ik kom zeker terug!
Treatment by Mihri•Weight Loss Treatments
Carola•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Super blij met madero behandeling. Ik ben op mijn gemak bij de behandelaar en ik krijg ook advies voor de beste resultaat! Voor de tweede keer geweest en ik zie nu al resultaat. Ik boek snel weer mijn volgende afspraak.