Vandaag voor het eerst bij Tania geweest voor een manicure en pedicure. Bij binnenkomst kreeg ik meteen een drankje aangeboden. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Het was meteen zo gezellig, we hebben heerlijk gekletst over van alles en nog wat. Alles oogt heel hygiënisch en netjes, zowel de producten en instrumenten maar ook het interieur.
Ik kom zeker terug!
Treatment by Tania•
PedicureShow all…
Lisanne•21 days ago
Verified review
Heel erg leuk in de wadden gelegd. Ik ga zeker weer een nieuwe afspraak plannen.
Treatment by Tania•Pedicure
Simone•22 days ago
Verified review
Fijne locatie, goede pedicure!
Treatment by Tania•Pedicure
KE•23 days ago
Verified review
A lovely relaxing and professional treatment thank you