Altijd fijn bij Imke. Goed advies en zeer klantvriendelijk.
Lucienne•about 3 years ago
Verified review
Altijd fijn en heel vakkundig. Ben benieuwd voor het resultaat.
Dana •about 3 years ago
Verified review
Ik vond de wimperbehandeling niet zo prettig. Wat ik ook jammer vond, dat er niet werd verteld wat er gedaan werd wat er ging gebeuren. Vandaag zitten mijn ogen wat dicht geplakt. Wenkbrauwen zijn wel mooi.
Plonie•about 3 years ago
Verified review
Ik ben zo ontzettend tevreden met mijn wenkbrauwen, zo blij dat ik weer meteen een nieuwe afspraak heb staan.