Schitterende ruimte, perfect om helemaal tot rust te komen. Daarnaast is Imke erg professioneel en heeft ze een prettige energie.
Pleun•about 5 years ago
Verified review
Was weer top
Marc•about 5 years ago
Verified review
Alle tijd genomen om mijn wenkbrauwen mooi te maken!!
Ingeborg•about 5 years ago
Verified review
Gewoon super! Heel erg vriendelijk 🤗
Marissa•about 5 years ago
Verified review
De salon is gezellig en heel mooi. Vriendelijke ontvangst en eerlijk advies. Fijne behandelingen ondergaan in een warme, gezellige en professionele salon!