Sil Style Reviews

Larserboslaan 1 , 3454NS De Meern

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,8
140 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Vriendelijke kapper, maar het resultaat viel ene beetje tegen. Ze rekende ook zonder overleg de prijs voor een volwassen knipbeurt omdat ze langer bezig was dan gedacht.
Sylvana was vriendelijk en heeft rekening gehouden met mijn wensen. Ze heeft mijn haar netjes geknipt. Helaas zat mijn haar de volgende dag niet zo goed als ik gewend ben na een styling door een kapper. Misschien kwam dat door de producten, of doordat het niet genoeg met de borstel is geföhnd. Het model is nu wel zoals ik het wenste.
Vriendelijk en professioneel geknipt. Zeker een aanrader!
Blij met mijn nieuwe geknipt haar. De sfeer is vriendelijk en deskundig.
Samen met mijn dochtertje bij Sil geweest. De sfeer was erg goed, mijn dochtertje was direct op haar gemak. We zijn helemaal tevreden over het eindresultaat en komen zeker terug.