Vriendelijke kapper, maar het resultaat viel ene beetje tegen. Ze rekende ook zonder overleg de prijs voor een volwassen knipbeurt omdat ze langer bezig was dan gedacht.
Styled by Silvana•Children's Haircuts
Ashley•3 months ago
Verified review
Sylvana was vriendelijk en heeft rekening gehouden met mijn wensen. Ze heeft mijn haar netjes geknipt. Helaas zat mijn haar de volgende dag niet zo goed als ik gewend ben na een styling door een kapper. Misschien kwam dat door de producten, of doordat het niet genoeg met de borstel is geföhnd. Het model is nu wel zoals ik het wenste.
Styled by Silvana•Ladies' Haircuts
Beata•4 months ago
Verified review
Vriendelijk en professioneel geknipt. Zeker een aanrader!
Styled by Silvana•Children's Haircuts
Veronika•4 months ago
Verified review
Blij met mijn nieuwe geknipt haar. De sfeer is vriendelijk en deskundig.
Styled by Silvana•Ladies' Haircuts
Veronika•4 months ago
Verified review
Samen met mijn dochtertje bij Sil geweest. De sfeer was erg goed, mijn dochtertje was direct op haar gemak. We zijn helemaal tevreden over het eindresultaat en komen zeker terug.