Ook de French manicure kan ze perfect. Erg strak en natuurlijke uitstraling ën blijft super goed zitten. Het is dat de nagelgroei te zien is anders zou ik 1 in de maand/6 weken gaan 👍
Treatment by Maya•Gel Nails Manicure
Anita•about 2 years ago
Verified review
I am so hapoy. I know I come back
Treatment by Arpine•Pedicure
Martina•about 2 years ago
Verified review
De ingang vinden was even zoeken want de plek op Google maps klopt niet precies, maar met het adres was het snel gevonden. Behandeling was prima
Treatment by Arpine•Pedicure
Herman•about 2 years ago
Verified review
Weer een mooie set van Maya gekregen, van donkerpaars naar een strakke french. Bedankt!