Eerst een warm en open onthaal, om vervolgens compleet ontspannen te gaan liggen onder het genot van rustgevende muziek en m'n stijfheid goed onder handen te laten nemen door de kundige handen van Esther. Ik heb nu alweer zin in de volgende afspraak!
Door haar enthousiasme en kundigheid voelt het goed en vertrouwd om een stapje verder te gaan met de behandeling de volgende keer.
Jeroen•about 9 years ago
Klasse behandeling gehad
Voelde me gelijk thuis bij Esther
Echt een aanrader Hele goede ervaring! De service was goed, prettige sfeer en kundig advies. Mijn volgende afspraak staat al gepland!
Anonymous•about 9 years ago
Hele fijne salon! Goede behandeling, goede produkten! Esther is deskundig, vriendelijk! Goede sfeer!
Anonymous•about 9 years ago
She is the best! Altijd goed en eerlijk in het adviseren. En probeerd altijd het beste voor je huid met goede producten. Een topper is ze!
Noëlle•about 9 years ago
Verified review
Professionele behandelingen en een ontspannen sfeer. Zeer aan te raden, ik ga hier zeker met regelmaat terug komen!